Wednesday 9 October 2013

Paski i kratka



Paski, szczególnie te poprzeczne to wzór w którym nie wiele z nas czuje się pewnie, dlatego nie rozumiałam fenomenu tej sukienki i szału na nią na jednym z portali. Kiedy dziewczyny zaczęły kupować je nawet o kilka rozmiarów za duże, aby potem przerabiać u krawcowej pomyślałam że muszę się jej przyjrzeć, w sklepie stacjonarnym wymiotło wszystkie, na szczęście z dostępnością online w Irlandii, nie było problemu. Kiedy ją otrzymałam trochę przełaziła mnie jej długość, ale fason i wykonanie tej sukienki rekompensują ten mankament, tym bardziej że jest dość gruba i świetnie nada się na zimę do kryjących rajstop.
Jeśli chodzi o kratkę, to natłok kratkowych ubrań w sklepach skusił mnie do oswajania tego wzoru, który jakoś wcześniej nie bardzo do mnie przemawiał. Zaczynam skromnie od chusty, wprawdzie w szafie już wisi spódniczka, ale musi grzecznie poczekać na swój czas. 
Kratka i paski, czy oba te wzory zestawione razem mogą się obronić? Ja myślę że w tym wypadku tak, a wy? Dajcie koniecznie znać?  











Sukienka/ dress- Zara
Kurtka/Jacket -Zara
buty/shoes -New Look
torebka/bag - Mango
okulary/sunglasses- Primark
chusta/shawl -H&M
zegarek/watch -Michael Kors



Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl















4 comments:

  1. super look :)

    http://wcaleniejestemslodka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Moje klimaty :) świetny zestaw! :) sama chętnie bym się tak ubrała :) ps. pytałaś o sklep boohoo...robiłam kilkakrotnie zakupy w tym sklepie...i jak na razie nie narzekam :) pozdrawiam cieplutko! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Bella, miło mi że podoba ci się mój zestaw i zabieram się do przeglądania strony Boohoo :)

      Delete

social network