Wednesday 23 October 2013

Leather skirt


Skórzana spódnica midi chodziła mi po głowie odkąd długość za kolano zaczęła królować na wybiegach i chociaż to hit sezonu, większość kobiet nie jest do niej przekonana. Od wielu sezonów na salonach brylowały mini i maxi, bardzo więc trudno odnaleźć się w długości z lat 30-40, i nie czuć się jak własna ciotka. Dlatego też postanowiłam, że jeśli zakupie taką spódnicę to tylko okazyjnie na wyprzedażach, gdyż nie miałam pewności czy odwarze się ją założyć. I oto pewnego dnia w jednym z okolicznych SH wpadła w moje ręce obiekt moich poszukiwań . Co więcej pierwszy plus była czarna, drugi była z prawdziwej skóry ( jak określili "znawcy" bo niestety metki wycięte)  a trzeci i najważniejszy kosztowała 4 euro, więc sami rozumiecie, żal nie brać. Pierwotnie miałam ją skrócić i chyba tak zrobię, bo nadal nie jestem przekonana, ale najpierw pokarze ją wam i poproszę o werdykt. Więc jeśli możecie proszę o szczere opinie w komentarzach. Da się coś z tym zrobić, czy może inaczej zestawić, skrócić czy wyrzucić?




Spódnica / skirt - no name SH
Bluzka, Naszyjnik,Marynarka/blouse, necklace,blazer -H&M
torebka /bag - primark
buty/heels- mango

Stylizacja: Leather skirt






















8 comments:

  1. bardzo ładnie wyglądasz :) z czego ta spódnica? skóra? :)
    pozdrawiam! Kora

    ReplyDelete
  2. Bardzo ładna kopertówka, ma super kolor. ;)

    ReplyDelete
  3. Jaki Chic! Pięknie!

    http://www.lokal-nieczynny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Ein toller lederrock (leather skirt Midi) sehr sexy geil....traum....und eine süsse lady....die siehst toll aus...mega sehr sexy gefällt mir/geil)

    ReplyDelete

social network