Friday 3 January 2014

A Little Bit Of Red



Witajcie kochani , właśnie uświadomiłam sobie że zapomniałam złożyć wam życzeń noworocznych w poprzednim poście. Tak więc - Wszystkiego Najlepszego , by spełniały się wasze marzenia a każdy nowy dzień przynosił radość i był lepszy od poprzedniego :)
Kilka słówek o moim stroju, mamy tu luźna elegancje w biało-czarnym zestawieniu, doprawioną odrobina czerwieni w postaci torebki ( prezent gwiazdkowy) i naszyjnika . Z naszyjnikiem to historia jest taka że zamawiałam go na ebay i jego rozmiary trochę przerosły moje oczekiwania. Poza tym miał jeszcze po bokach złote plastikowe pierścienie, które wydawały mi się bardzo tandetne, więc odleżał swoje na półce aż postanowiłam go trochę zmodyfikować, a w połączeniu z marynarką nie wydaje się aż tak ogromny i myślę że pasuje do tego zastawu. Nie wiem czy uda mi się jeszcze z czymś połączyć no cóż czasem zdarzają się takie nie trafione zakupy, takie uroki kupowania online :)
Miłego dnia wszystkim !!!


Zobacz stylizację w - MODNAPOLKA.pl

coat -F&F,   top -Mango,  blazer- Bershka,  trousers-H&M,  bag- New Look,  boots- Primark,  necklace - eBay  watch - Geneva











18 comments:

  1. Świetna torebka:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Świetnie wyglądasz, fajne spodnie, cudowna torebka <3

    ReplyDelete
  3. cudny zestaw kochana, idealnie wszystko połączyłaś jestem pod ogbromnym wrażeniem :)
    Wszystkiego Najlepszego w 2014 roku !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha :)

    ReplyDelete
  4. Dla Ciebie również wszystkiego naj w Nowym Roku!
    Zestaw idealny, czerń z bielą to moje ukochane połączenie
    pozdrawiam Agnieszka

    ReplyDelete
  5. Spodnie wyglądają fantastycznie! Najbardziej mi się podobają :)

    ReplyDelete
  6. Spodnie rewelacyjne, świetnie się prezentują :)

    Zapraszam do mnie,
    pozdrawiam Paula.

    ReplyDelete
  7. genialny zestaw:) zazdroszczę torebki:)

    ReplyDelete
  8. Świetna marynarka i torebka!!! Kolory piękne!

    ReplyDelete
  9. świetny zestaw, naszyjnik jest uroczy :)

    ReplyDelete
  10. cudowne spodnie ! pięknie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  11. Ciekawy blog :)

    http://perlley-zuza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. A ja uważa, że ten naszyjnik jest jak najbardziej trafionym zakupem :) Prezentuje się rewelacyjnie! :) Świetnie, że ożywiłaś całość czerwonymi dodatkami :) Zdjęcia mega klimatyczne :) Przepiękną wiosnę mamy tej zimy ;) hehe Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo mi się podoba elegancja w takim wydaniu. Spodnie i naszyjnik genialne, a Ty wyglądasz przepięknie!
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    obserwuję:)

    ReplyDelete
  14. uwielbiam, gdy w zestawie poszczególne elementy się ze sobą łączą, wprowadza mnie to w harmonię i nadaje spokoju. Ten zestaw wpasował się w 100% w moje zasady tworzenia zestawów i komponuje się idealnie! ;)

    ReplyDelete
  15. rewelacyjny zestaw :) a spodnie są po prostu cudne

    ReplyDelete
  16. świetny zestaw, spodnie mnie zainteresowały wyglądają extra (:

    ReplyDelete

social network