Friday 23 May 2014

Flouncing White Skirt







Witajcie kochani, od dawna noszę się z zamiarem kupienia białej sukienki, przymierzyłam ich już kilkanaście a może i więcej, niestety nie znalazłam nigdzie takiej w której by się czuła dobrze. Myślę, że to raczej nie wina sukienek, lecz po prostu biel nie bardzo do mnie pasuje, mam bardzo jasną karnację i kolor biały mnie przytłacza. Bardzo podoba mi się biały w zestawieniu z opaloną skórą, ale ja się nie opalam i nie zamierzam. Nie będę się rozwodzić nad tym, że solarium i leżenie plackiem na słońcu to samo zło, bo wszyscy to wiemy. Inna sprawa że jedni się tym przejmują inni nie, ale to już indywidualna decyzja każdego z nas, ja jednak pozostanę przy mojej bladej cerze i odrobinie samoopalacza do czasu do czasu. 
Brak białej sukienki zrekompensowałam sobie ostatnio zakupem tej oto białej spódnicy, zakup całkiem przypadkowy, bo szczerze wyznam, że sama jej nie wybrałam, ktoś zostawił ją w przymierzalni a że był to mój rozmiar, pomyślałam, przymierzę a co mi tam i tak oto wróciła ze mną do domu. Jej długość, krój i materiał sprawiają, że idealnie nadaje się na bardziej oficjalne okazje, nawet te biznesowe, a uniwersalny kolor daje wiele możliwości jeśli chodzi o połączenia kolorystyczne.
Można więc śmiało uznać tę spódnice za uniwersalną i ponadczasową część garderoby.
Czy wam również zdarzają się takie przypadkowe zakupy, które później uważacie za bardzo udane?





skirt- H&M / top- Vero Moda / heels- Mango/ bag, sunglasses - Primark 









16 comments:

  1. też jestem bada, i nie lubię leżeć plackiem. Wolę coś zrobić na ogrodzie, pokosić trawę i tym sposobem zawsze opalę nogi, trochę plecy mi zjara:P
    spódniczka jest rewelacyjna, świetny zestaw

    ReplyDelete
  2. uwielbiam takie spódnice z falbaną;) pięknie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  3. cudowna spodnica

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/05/back-to-home.html

    ReplyDelete
  4. rewelacyjny zestaw, piękne wyglądasz:)

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz rewelacyjnie :) podoba mi się najbardziej bluzka :)

    www.daariaaa.com

    ReplyDelete
  6. Świetna spódnica kolory ładne!

    ReplyDelete
  7. świetne jest to puzderko;)

    ReplyDelete
  8. Bardzo stylowo, a zarazem nowocześnie - zestaw przepiękny ! Myślę, że niepotrzebnie obawiasz się białego koloru - biel z jasną karnacją wygląda niezwykle szlachetnie :) Buziaki !

    ReplyDelete
  9. Przypadkowe, przeważnie są najbardziej udane, jak jadę po coś czego potrzebuję zazwyczaj nic nie kupię:)
    A spódniczka śliczna,wyglądasz pięknie:)

    ReplyDelete
  10. Biała spódnica jest dobrą alternatywą dla białej sukienki ,jezeli sie nie czujesz w takowej .... Ja biel uwielbiam i mam dwie sukienki a i kolejną chętnie przygarnę ( co ciekawe nie mam żadnej małej czarnej )
    Dziś jestem absolutnie i z dużym przekonaniem na TAK

    ReplyDelete
  11. Pięknie i elegancko <3

    Pozdrawiam cieplutko :):)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Klasycznie i elegancko :) Spódnica ma świetny krój, te falbanki nadają lekkości :)

    ReplyDelete
  13. elegancko i z klasą :)
    www.klaudiachrol.blogspot.se

    ReplyDelete

social network