Saturday 24 May 2014

Green Damask Print Dress - jak się ubrać na wesele, komunię. part 1.





Witajcie, tak jak obiecałam dziś pokazuję jedną z propozycji stylizacji na komunię, wesele czy inne rodzinne uroczystości. Na takie okoliczności najlepiej sprawdzają się sukienki (choć oczywiście nie jest to koniecznością ) moja pochodzi ze sklepu Closet,  jej krój pasuje do prawie każdego typu sylwetki, ponieważ idealnie podkreśla biust i talię oraz maskuje biodra i brzuszek. Ma też bardzo ciekawe wycięcie na plecach i kieszenie, które żeby było śmieszniej odkryłam dopiero jakiś czas po zakupie.
Na chłodniejsze dni, nie obędzie się oczywiście bez żakietu, postawiłam na znany już wam żółty z H&M, inne stylizacje z nim tutaj i tutaj .
Sukienka jest bardzo wzorzysta, więc dodatki ograniczyłam tylko do pierścionka, obrączki i oczywiście dużej kopertowej torebki. 
Przepraszam was za czerwone paznokcie u stóp, które nijak nie pasują do stroju, ale mam pedicure hybrydowy i nie mogę tak po prostu przemalować ich na inny kolor :)
Mam nadzieję, że moja propozycja przypadnie wam do gustu, pozdrawiam was serdecznie i życzę miłego weekendu.




dress- Closet / heels-Mango / bag- Heatons / blazer- H&M














23 comments:

  1. Ładnie .
    Ładnie Ci w pokreconych wlosach

    ReplyDelete
  2. Bardzo mi się podoba ta sukienka!

    ReplyDelete
  3. śliczna całość, w sam raz na takie imprezy :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękna sukienka w oryginalny wzór, super! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  5. Genialna sukienka. Pięknie wyglądasz. :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  6. Świetnie zgrane kolorki :) Bardzo ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  7. takie połączenia kolorystyczne to ja uwielbiam!

    ReplyDelete
  8. love this elegant dress
    it makes you more beautiful,my pretty girl!
    i wanna get it for myself it will be the fashion trendy this chic summer
    love you,have a nice day
    keep in touch

    http://me-poppy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. świetna sukienka, idealna na tą porę roku:)

    ReplyDelete
  10. Sukienka rewelacja:)
    Dzięki za odwiedziny :) Obserwuję i pozdrawiam!

    http://joannok.blogspot.de/

    ReplyDelete
  11. Kochana cudownie w tej sukience wyglądasz! :) pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  12. Kobieco, z klasą, a do tego ten ładny tył sukienki-super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    ReplyDelete
  13. Idealnie, pięknie i z klasą:):)

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładnie Ci w tej sukience :)

    ReplyDelete
  15. piekna i swieza propozycja!!! a Tobie pasuje swietnie taka stylizacja!

    ReplyDelete
  16. Idealnie ;) Wszystko ładnie do siebie pasuje, ekstra kopertówka ;)
    Zapraszam do siebie http://beautybysandramagdaleine.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  17. CUDOWNA SUKIENKA CUDOWNE KOLORY!!! PIĘKNIE

    ReplyDelete
  18. Wszystko nam się podoba - świetna sukienka, super skrojona marynarka i piękny kolor kopertówki! <3
    Pozdrawiamy
    Alicja i Magda - AiM STYLE

    ReplyDelete

social network