Friday 8 August 2014

Black jumpsuit


Witajcie Kochani. Dziś w roli głównej czarny kombinezon. Od jakiegoś czasu szukałam właśnie takiego - jest wygodny, z przewiewnego materiału, idealny na lato. Szał na kombinezony tego lata jest ogromny, w sklepach pojawiło się mnóstwo modeli w przeróżnych kolorach i wzorach. Mierzyłam ich sporą ilość. Trzeba jednak uważać, ponieważ kombinezony czasem mogą strasznie zmasakrować sylwetkę, zwłaszcza te w kolorowe wzory czy kwiaty. Najbezpieczniejszym rozwiązaniem było pozostać przy czerni, skusiła mnie również łatwość w dobieraniu dodatków, wiadomo do czarnego wszystko pasuje. 
Jakie wy macie zdanie na temat kombinezonów lubicie czy nie? Ulegliście modzie czy pozostajecie sceptycznie nastawieni.


Black jumpsuit


jumpsuit, bag - Primark (Pennys) / heels- Zara / necklace - My Husband











25 comments:

  1. Sama zastanawiam się nad takim kombinezonem jednak wszystkie modele i fasony jakie przymierzyłam robiły jakieś dziwne rzeczy z moja figura wyglądałam jak hmm...Chyba zaprzestane poszukiwań Twój leży na super

    ReplyDelete
  2. ja je uwielbiam, jednak te, które zwykle dla siebie upatruję na wieszakach są na mnie za długie, za duże albo nie do konca fajnie w nich wyglądam.
    wniosek jest jeden - swojego ideału jeszcze nie znalazłam ;)
    niemniej - ten Twój jest wspaniały!
    to taka bardziej elegancka wersja kombinezonu - i dobrze, bo takie są najbardziej stylowe :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie na Tobie leży ten kombinezon <3 ja się jeszcze nie odważyłam kupić, nie mogę znaleźć idealnego :( www.llealicious.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki, mam nadzieję że znajdziesz swój ideał :)

      Delete
  4. piekny kombinezon!!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/gipsy.html

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajny i taki...bezpretensjonalny! może sobie też coś takiego sprawię...

    http://joannok.blogspot.de/

    ReplyDelete
  6. Ja nie mam . Nosiłam jako nastolatka , pamietam te kłopoty w toalecie ;)
    Ale podobają mi sie i mimo to postanowiłam nie ulec modzie ;)
    Ale moja córka ma ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja starsza córka uwielbia kombinezony ma ich kilka i pierwszy znalazła sobie w sklepie już 2 lata temu, chodziła w nim na okrągło przez całe lato, ja strasznie o nie cierpiałam i cieszyłam się jak z niego wyrosła hihi

      Delete
  7. świetny zestaw i wygląd bloga:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog raczej prosty, nic wyszukanego ale właśnie takim go lubię :))

      Delete
  8. kombinezon rewelacja, mozna nosic do szpilek jak i do japonek:P

    ReplyDelete
  9. Rzadko ktoś dobrze wygląda w czarnym kolorze. Jesteś wyjątkiem, bo w czerni Ci do twarzy.
    Nie bardzo lubię kombinezony. Są dla mnie bardzo ryzykowne, nie znalazłam jeszcze takiego, który odpowiadałby mi krojem.
    Absolutnie jestem zachwycona Twoją małą torebeczką - prosta, w oryginalnym kolorze, chciałabym taką mieć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo, też podchodzę do kombinezonów jak pies do jeża, ale ten akurat mi się spodobał. Co do torebki to Primarkowa zdobycz za jedyne 2 euro jestem bardzo zadowolona z zakupu :)))

      Delete
  10. Idealnie jest!! :) Bajecznie wyglądasz w tym kombinezonie!! :)

    Kochana link to stronki mojej już podsyłam ;) http://izabelabartnickaphotography.com/
    i jeszcze konto na FB ;) https://www.facebook.com/pages/Izabela-Bartnicka-Photography/329560927162801
    Portrety, fashion i imprezy, czasem też zdjęcia rodzinne ;)

    ReplyDelete
  11. super stylizacja - kombinezon, buty - odlotowe i biżuteria i torebka - minimalistycznie, ale bardzo elegancko - lubię taki styl

    ReplyDelete
  12. Kocham kombinezony, są eleganckie a zarazem na luzie ;) Cudna torebeczka!

    ReplyDelete
  13. Świetnie wyglądasz, lubię czarne kombinezony! :)

    ReplyDelete
  14. świetny kombinezon ! :)

    http://myinsomniaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. This is my first time pay a visit at here and i am genuinely happy
    to read all at alone place.

    my webpage :: Xbox live code genrator 2014

    ReplyDelete
  16. kombinezon jest cudny ! torebeczka <33

    ReplyDelete
  17. Kombinezon to to co lubię najbardziej chyba, zapraszam po również kombinezonowe inspiracje tutaj http://coco-bebe.blogspot.com/2014/07/look-of-day_19.html i tutaj http://coco-bebe.blogspot.com/2014/08/smile.html

    xxx

    ReplyDelete
  18. kombinezon idealny w swej prostocie! :)

    ReplyDelete

social network