Thursday 27 November 2014

Blanket



  
Więc tak, mogę się już oficjalnie pochwalić, że w sobotę Irlandzka Federacja Fotograficzna przyjęła mojego męża w poczet fotografów, przyznając mu kwalifikacje w stopniu podstawowym, kolejne levele przed nami. Jestem z niego bardzo dumna, to duże wyróżnienie zwłaszcza, że dokonał tego w ciągu jednego roku, wcześniej nie wiedząc nic o fotografii. To był świetny dzień, ciekawym doświadczeniem było podziwianie prac innych fotografów i zobaczyć jak pracują sędziowie przyznający kwalifikacje.

Zestaw, który mam na sobie to połączenie prostej czarnej bazy z "kocykowym" szalem w kratę.  Uwielbiam go, ponieważ jest mega cieplutki oraz za to, że można nosić go na różne sposoby, normalnie, jako szal, ale na przykład jak ja tutaj, jako narzutka, ściągnięta paskiem, co uwydatnia talię i daje ciekawy efekt, który bardzo mi się podoba.




jeans- Zara / bag- River Island / boots, sweater- New Look / belt - eBay / necklace, scarf, hat - Primark (Penneys)











24 comments:

  1. Przyjmij moje gratulacje - przekaż je na męża ręce :)! jest czego gratulować!

    a ten Twój szal jako narzutka tu noszony jest - po prostu - piękny!

    ReplyDelete
  2. piekne zdjecia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/tidebuy-cheap-women-tops.html

    ReplyDelete
  3. Przepiękne zdjęcia, uwielbiam kratę w każdej postaci :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Cudowne połączenie! Wyglądasz zjawiskwo! :)

    ReplyDelete
  5. Fajny patent !
    A mężowi pogratulować prosze i ode mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paten popatrzyłam gdzieś w necie i bardzo mi się spodobał.

      Delete
  6. idealnie! Ostatnio upolowałam taki szal w sh:) świetnie wyglądasz w kapeluszu:)

    pozdr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze zazdroszczę fajnych łupów z SH u mnie raczej kiepsko z SH w okolicy 

      Delete
  7. Wow świetny pomysł ☺wyglądasz świetnie.

    ReplyDelete
  8. Gratulacje dla Męża :))
    Bardzo mi się podoba taki sposób noszenia szala. Świetnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  9. Gratulacje dla męża-świetne osiągniecie! Twój szal i kapelusz są cudne :)

    ReplyDelete
  10. Looks amazing! Great blog you have, keep up the good work!

    xoxo

    ReplyDelete
  11. beautiful:) i love your blog and i just followed you, maybe you'd like to follow back :D

    Margiessims.blogspot.ie

    ReplyDelete
  12. SUPER BLOG

    Zapraszam do mnie ja już ciebie obserwuje bardzo bym się cieszyła jak byś wpadła do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  13. świetny szal, ale nie koniecznie podoba mi się to połączenie z paskiem

    http://followthefashion.blog.pl/ ;)

    ReplyDelete
  14. bardzo ciekawy blog! w wolnej chwili zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :)
    może wspólna obserwacja? jeśli tak, daj znać u mnie ;-)

    www.meyonn.blogspot.com

    ReplyDelete

social network