Tuesday 18 November 2014

Pink and grey



Będąc z wami szczera muszę napisać, że strasznie jestem niezadowolona z dzisiejszej stylizacji, najchętniej w ogóle bym wam jej nie pokazywała, ale poniekąd jestem zmuszona, bo innych zdjęć nie mam a na blogu dawno nie było wpisu.
Cóż, zawsze mogę być przykładem na to, że nie każdemu ponczo pasuje choć są teraz niezmiernie modne. Swoje kupiłam kilka lat temu w TK Maxx, po chwilowym zachwycie skończyło się na tym, że miałam je na sobie tylko raz. Korzystając z tego, że tego rodzaju okrycia są ponownie na fali, postanowiłam  mu dać kolejna szansę, niestety bez powodzenia. Niby dobrze się w nim czułam, ale na zdjęciach wygląda to słabo, być może efekt potęguje jeszcze, źle dobrana fryzura. Wychodzi na to, że przedziałek pośrodku, nie jest dla mnie.
Pozytywy... hm... bardzo podoba mi się połączenie szarości z różem, świetnie się sprawdza gdy chcemy ubrać coś różowego, ale nie chcemy wyglądać jak mała dziewczynka. Zachęcam ws do noszenia jasnych kolorów jesienią i zimą, to rozwesela w te ponure dni jakie teraz mamy.



cape- TK Maxx /  jeans- Primark (penneys) / Bag- Mosquito / boots- New Look / sweatshirt - Reserved









23 comments:

  1. Rzeczywiście połączenie szarości z różem wygląda świetnie:)
    Ta peleryna trochę poszerza za bardzo górę i wygląda nieproporcjonalnie do nóg, ale jak zwykle wyczucie stylu na najwyższym poziomie:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się z Tobą Kamila wszystkie peleryny tak mają że poszerzają górę i przy mojej sylwetce się to raczej nie sprawdza, człowiek uczy się na błędach hihi

      Delete
  2. Sslicznie..mi sie bardzo podoba

    Jolahogg.blogspot.ie

    ReplyDelete
  3. jaka ta pelerynka jest piękna!
    marzę o takiej od dawna, tylko nigdy nie mogę takiego modelu w którym bym ładnie wyglądała znaleźć ;)
    Ty w swojej wyglądasz przeuroczo!

    ReplyDelete
  4. Super stylizacja :) bardzo mi się podoba ♥

    ReplyDelete
  5. Może ja mam niewystarczające bystre oko, ale dla mnie jest fajnie. : ) Wiadomo, poszerza, bo jest luźna, taki krój, ale nie uważam, żebyś miała figurę, która nie pozwala Ci na jej noszenie. A połączenie kolorów faktycznie świetne. : )

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładnie wyglądasz. ;) Świetne kolorki. Nawet paznokcie dopasowałaś, super!

    ReplyDelete
  7. świetna bluza;)
    pozdrawiam cieplutko :) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Szary i pastelowy róż to super połączenie, ponczo nie wygląda tak strasznie jak piszesz :-) pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. I love love pink!

    ReplyDelete
  10. Bardzo ladnie wszystko dobrałaś, a kolor bluzy faktycznie jest śliczny :)
    Pozdrawiam i obserwuję , www.largeluggage.blogpsot.com

    ReplyDelete
  11. uwielbiam połączenie różu i szarości :)

    ReplyDelete
  12. Peleryna jest genialna, torebka również! :)

    ReplyDelete
  13. Masz świetny styl :)
    Zapraszam do mnie gdzie można dowiedzieć się co kryje się pod biedronkową nazwą BeBeauty :)

    ReplyDelete
  14. ten pudrowy róż jest prześliczny! a z szarością komponuje sie znakomicie


    www.xavilove.blogspot.com - zapraszam też do mnie

    ReplyDelete
  15. o matko moje kolory !!!! świetna bluza !
    pierwszy raz weszłam na Twój blog i jestem oczarowana :)))
    obserwuję :)
    fit-na-lato.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Kolory pomysłowo dobrane, a ponczo naprawdę jest świetne!
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    ReplyDelete
  17. So pretty look!
    Would you like to follow each other?
    http://outsidethewardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete

social network