Friday 13 March 2015

Bomber jacket





Długo upierałam się przy tym że zielony czy khaki nie są moim kolorami, jednak los chciał że ostatnio w padło w moje ręce kilka ubrania, które bardzo podobały mi się fasonem i były właśnie w tych kolorach, ostatnio pokazywałam wam już kurtko-płaszczy, dziś kolej na bomber jacket i woskowane spodnie. Ah... i oczywiście buty które są już zemną od jakiegoś czasu. Bardzo lubię je nosić do właśnie takich casualo-wych zestawień.





jacket- Zara/ t-shirt - Primark / jeans- Mango / bag - H&M / sneakers- Nike












13 comments:

  1. Świetny post :P czekam z niecierpliwością na następny :) Boskie zdjęcia a bluzkę chyba sb kupie
    Zapraszam do mnie http://hopeinmusichim.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Zakochałam się w torebce, jest świetna :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    ReplyDelete
  3. kolor tej bomberki jest obłędny!
    ogólnie cała kolorystyka - spójna bardzo - mi się podoba.

    Jednak wszelkie bure zieloności są Twoje - dobrze, że w końcu się przełamałaś ;)
    Było warto!

    ReplyDelete
  4. Świetna ta kurteczka, fajny kolorek :-) no i zazdroszczę torebki! :-)

    ReplyDelete
  5. Niepotrzebnie wzbranialas sie przed khaki bo wygladasz w bardzo ładnie w tym kolorze!:) cudna torba i tshirt:)

    ReplyDelete
  6. kurtka bomber jest fantastyczne i w tym kolorze wygląda genialnie! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Bomberka świetna, dobrze, że się zdecydowałaś na ten kolor. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. Jakoś nie przepadam za tego typu kurtkami, a na Tobie wygląda ona wyjątkowo dobrze! Za to spodobała mi się torebeczka, jest świetna :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: look - how to kiss a boy, zapraszam!

    ReplyDelete
  9. love this look:) the grey t-shirt & bomber jacket combination looks super cool!

    lots of love xx

    ReplyDelete
  10. Hej.
    Nie chcesz sprzedać tej torebki? Jestem zdecydowana, żeby kupić.
    Proszę o kontakt na maila: rota69@tlen.pl

    ReplyDelete

social network